کد مطلب:280100 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:255

پیشگفتار مؤلف
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی المهدی الذی وعدالله عزوجل به الأمم، ان یجمع به الكلم و یلم به الشعث، السلام علی الحجة المنتظر، الامام الثانی عشر، روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء.

نیاز به وجود یك قائد و رهبر الهی كه بر پا دارنده ی عدالت در سرتاسر گیتی باشد،بر هیچ انسانی پوشیده نیست. جهان هستی منهای آن قائد الهی و بدون قوانین حیاتبخش اسلام، روی آرامش و آسایش نخواهد دید. دنیای متمدن و مترقی كنونی با آن همه رهبران پیشتاز سیاسی، مغزهای متفكر جهانی، مجامع بین المللی، از سازمان ملل گرفته تا سازمان عضو جهانی، همه و همه با طرحها و برنامه های گسترده ی خود، كه با تلاشی طاقت فرسا و كوششی بی نظیر برای بازگردانیدن آرامش و آسایش به جهان، مشغول فعالیت هستند، میزان موفقیتشان در ایجاد سعادت و امنیت جهانی برای همگان روشن است و نیازی به توضیح ندارد.



[ صفحه 30]



جنگهای خانمانسوز الجزائر، ویتنام، اعراب و اسرائیل، آوارگی ملت فلسطین اشغال افغانستان و جنایات رژیم پلید بعث، همه و همه سند رسوائی سازمانهای بین المللی و ناتوانی آنها از بازگردانیدن صلح و آرامش در جهان امروز است.

بررسی جنایتها و خیانتهای زمامداران ممالك اسلامی و تجاوز. آنها به حقوق ملت خود، برای منافع شخصی و یا تأمین مصالح ابر قدرتها، هر انسان هشیار و با انصافی را از اصلاح جهان به دست این اصلاح طلبان مأیوس و ناامید می كند و او را مطمئن می سازد كه مصلح باید آسمانی باشد، از طرف خداوند دانا و توانا تعیین گردد، و به قدرت ناپیدا كرانه ی حضرت احدیت متكی باشد. و او كسی جز ویرانگر كاخهای ظلم و استبداد، بنیانگذار عدل و داد «مهدی منتظر ارواح العالمین له الفدا» نمی باشد.

سلام بر مهدی منجی انسانها.

سلام بر مهدی زنده كننده ی شرایع آسمانی.

سلام بر مهدی منتقم خون شهیدان.

سلام بر مهدی احیاء كننده ی تعالیم عالیه ی اسلام.

سلام بر مهدی بر پا دارنده ی حق در سراسر جهان.